1,618
BRAND BUILT BY PEOPLE
WHO WEAR IT!

Došlo je novo doba i vreme je za redefinisanje tradicionalne mode. Nove tehnologije, novi načini komunikacije primoravaju svaku industriju, uključujući i modu, da se promeni i prilagodi.
Mi pozdravljamo novu eru u modi, potpuno novi pogled na stil i individualnost. Tradicionalni koncept brenda će biti zastareo i odbačen. Tradicionalna imena koja stoje iza tog koncepta treba prevazići. Identifikacija sa brendom biće arhaična i beskorisna.
Zato smo izabrali 1.618 kao naziv našeg brenda.
1.618 ne pripada nikome, ali u isto vreme pripada svima. Broj zlatnog preseka, broj savršenih proporcija, univerzalni broj koji opisuje lepotu prirode, svemira, umetnosti, arhitekture i anatomije, uključujući i lanac DNK.
Inspiracija za logotip potiče od Da Vinčijeve ilustracije „Vitruvian Men“ za „De Divina Proportione“, knjigu o matematici koju je napisao Luka Pacioli oko 1498. Pacioli u knjizi piše o matematičkim i umetničkim proporcijama, posebno o matematici zlatnog preseka i njegovoj primeni u umetnosti i arhitekturi.
Mi imamo novu viziju mode koja se zasniva na ideji da osoba sama treba da stvori sopstveni izraz i stil, jer mi vidimo naše kupce kao jedinstvene pojedince koji se identifikuju samo sa sobom i svojim osećajem za stil.

os-1.jpg
os-2.jpg

BORN IN 2050

Godina je 2050.
Broj stanovnika na planeti dostigao je 9,8 milijardi.
Najgori mogući scenario klimatskih promena se ostvario.
Vazduh je zagađen, zbog čega stalno kašljete. Morate proveriti kvalitet vazduha pre nego što otvorite prozor. Kad izađete napolje, oči vam zasuze i morate da nosite masku, a u posebno lošim danima, masku visoke tehnologije, ako to možete sebi da priuštite. U javnim toaletima morate da platite vodu. U svetskim okeanima ima više plastike nego ribe.
Naša svakodnevica su ratovi za hranu i vodu, rasizam, rodna nejednakost, koji drastično menjaju svet. Ljudi osećaju očaj i zameraju prethodnim generacijama jer nisu uradili ništa da do ovog ne dođe.

"Naša budućnost je nenapisana, oblikovaće je ono što odaberemo da budemo." Figueres & Rivett-Carnac

Naša misija je biti odgovoran i u svoje proizvode uključiti sve važne poruke o problemima u svetu u kojem živimo.

Berlin - Amsterdam - London

Brend 1,618 osnovan je 2018. Premijerno je prikazan na Berlin Panorama Fashion Show (2019),
a potom i na MODEFABRIEK AMSTERDAM (2019) i PURE LONDON (2020).